Jag hoppas

Jag hoppas att jag hade den sista körlektionen i mitt liv, idag. Förhoppningsvis var det min sista (dubbel) körlektion här i Bollnäs nu. För nu är det inte många dagar kvar till uppkörningen.
 
Både Nalle och körskoleläraren tyckte att jag körde bra idag. Men jag är tveksam. Det kändes inte riktigt helt hundra idag när jag körde. Jag fegade, tog det säkra före det osäkra, tvekade och snackade oavbrutet. Ovanligt nervös och oförberedd var jag.  
Men jag krockade inte, körde aldrig fel och höll hastigheten hyffsat. Placeringen var helt okej, kopplingen användes inte i onödan och jag lyckades backa i en kurva bra utan att ha övat på det i ett halvår. Så jag borde väl vara nöjd, eller?
 
Äsch. Jag ska fan lyckas att ta det där jävla körkortet. I år i alla fall. Någongång.
Ni får stötta mig. Hålla tummarna. Be en bön. Hjälp mig nu.
Om några dagar smäller det. Då är det både teoriprov och uppkörning.
 
Fan, jag är skitnervös.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Va bra. Jag håller tummarna för dig.
Lycka till nu.

Svar: Tack
Turqoise

2012-08-10 @ 13:50:24
Postat av: Louise

Tack

2012-08-13 @ 18:13:21
URL: http://turqoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0