Ni börjar bli många nu

Ni är faktiskt ganska många som läser min blogg. Men ni är väldigt få som törs kommentera något.
 
Har du inget att säga kan du ju alltid säga hej. Eller säga att det just nu regnar där du är. Eller att pizza är gott. Ja, vad som helst går bra faktiskt. Jag är inte så kräsen. Jag dömer inte. Jag vill bara höra (läsa) att ni lever och att ni inte har tappat talförmågan.
 
Jag behöver fler kommentatorer nu så gör en välbehövlig insats och skriv "Hej". Make me happy!

Skriv tillbaka
Postat av: Anna Ek

Hej! Jag brukar titta in hos dig ibland. För att du skriver personligt och roligt. Och för att det är spännande att följa någon annans vardag, som skiljer sig väldigt från en småbarnsmammas. :-) Fortsätt gärna, och lycka till i Småland! Kram! Anna

Svar: Vad roligt. Tack så mycket
Turqoise

2012-08-15 @ 23:19:58
Postat av: Emelie

Hej!

Svar: Hej!
Turqoise

2012-08-17 @ 12:28:48
Postat av: Louise

Anna: Vad roligt. Jag visste inte att du läste min blogg. Tack så mycket.

2012-08-18 @ 14:37:25
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej

Svar: Hej Sara
Turqoise

2012-08-22 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0