Ska träffa Kicki idag

Idag ska jag träffa Kicki. Ska möta upp henne inne stan så ska vi hitta på något skoj. Vet inte vad än. Men något roligt brukar det alltid bli.
Jag börjar morgonen med en hemmagjord baugette med ost, skicka, sallad och gurka på. Det är lyxfrukost det. Skulle ha kokat ägg också, om jag hade några. Får nöja mig med macka, kaffe och ett glas juice.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ja sånna där mackor brukar vara jättegoda. Speciellt med mozarella eller salami eller oliver.

2012-08-17 @ 12:31:10
Postat av: Louise

Ja, men kanske inte med just de ingredienserna/påläggen. Fast den som finns på caféer med Brieost är ju så himla god.

2012-08-18 @ 14:44:46
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0