Min nya fina älskling

Titta på min nya fina älskling. Jag fick den av Nalle förra helgen som en födelsedagspresent. Visst är den fin? Lila.
Jag har länge letat efter en "vanlig" kaffebryggare som är lila. Inga lysande displayer. Inga jobbiga knappar. Ingen design som man får ont i ögonen av att titta på. Men det finns typ inte. Inga snygga. Inga vanliga. Inga lila. Så hittade jag den här och föll pladask för den. Tack Nalle för den fina presenten.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Jättefin. För att vara en helt vanlig kaffebryggare. Den ser nästan rosa ut. Typ röd-rosa. Fint.

2012-10-09 @ 15:59:11
Postat av: Louise

Nej men den är ju lila. Inte röd. Inte rosa. Lila! Typ plommonlila. Superfin.

2012-10-27 @ 22:41:12
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej

2013-01-24 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0