Julafton

En riktigt god jul hoppas jag att du hade. Min var god och trevlig och jag åt tills jag mådde dåligt. Sådär som man alltid gör och som alltid hör till ett julfirandet.
Jag var hemma hos Nalles syster med nyblivna man, hund och mamma i deras villa vid skogen och sjön. De hade gjort det jättefint i villan och maten var hemmalagad. Nalle hade gjort en sillsallad och jag hade gjort en vitlökssill (som smakade alldeles för mycket salt) och hemmagjorda glöggtryfflar, som blev väldigt goda för att vara första gången jag gjorde de. En aning för mycket kakao kanske. Men klart godkända enligt mig.  
Vi hade jättetrevligt och åt god julmat, fast det var första gången jag inte firade jul med min familj. Tusen tack för den fina dagen och alla julklappar.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0