Julbord ikväll

Ett tunt lager pudersnö ligger kvar på marken sedan gårdagens snöfall. Julmusik spelas ur högtalarna hemma. Adventsljusstakarna och julgardinerna är uppe. Och..
 
Ikväll ska jag på julbord. Det är Nalles företag och ett gäng egenföretagare som han samarbetar med som håller i det. En liten tradition för oss alla.
Det ska bli jättekul och jag är taggad för att umgås och äta årets första julmat. Jag längtar liksom till allt det goda. Igår valde jag kläderna och smyckena och idag har jag målat naglarna röda. (Det är detaljerna som räknas.) Så nu är jag redo.
 
Vi ska vara ute i ett stort värdshus på Värmdö. Förra året var vi på Artipelag i Värmdö, också.
 Åh vad gott det ska bli.

Skriv tillbaka
Postat av: George

En underbar bild på dig!

Svar: Tack George!
Turqoise

2013-12-09 @ 15:56:30
Postat av: Emelie

Åh så mysigt

2013-12-11 @ 17:31:56
URL: http://Emsi.se
Postat av: Sofie

Vad gott. Spar lite till mig också.

2013-12-11 @ 22:13:08
Postat av: Louise

Tack så mycket. Jag hade jättetrevligt och maten var supergod.
Jag tog med en doggy-bag till dig Sofie. Det är bara att komma och hämta. ;P

2014-01-14 @ 18:11:13
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Javisst

2014-06-04 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0