Förbereder morgondagens besök

Mamma kommer och hälsar på mig i Alvesta imorgon. Hennes första gång.
 
Så jag håller på att städa lite i Ettan. Det är sista veckan jag är här innan sommaren. Då ska jag bara hit och vända i stort sätt. Så nu är det tänkt att göra en större grovstädning. Moppa golv, damma fönsterbrädor och soppa under mattan, bokstavlig talat.
Ja, för jag har ju ingen dammsugare här heller....
Fast lägenheten är så liten tar grovstädningen en hel dag, minst. Jag som är sådär jobbigt noggrann också.... Borde ta en vecka egentligen, men hinner tröttna på mig själv innan dess.
 
Men nu ska jag fortsätta att städa, så att jag blir klar någongång.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0