Mer på Åland

Andra saker vi gjorde på Åland var att grilla god mat, dricka vin och träffa släktingar. Fika lite också. Tyvärr blev det inget bad i havet men jag badade i svett under köksmontering. He... he.. usch.
Vädret var soligt och varmt hela tiden. Superskönt men jättejobbigt att jobba i.
Fick vätskebrist ena dagen och med huvudvärk och illamående, fast jag tyckte att jag drack tillräckligt. Men men.
Grabbarna provade Maria Montazamis rödvin till grillningen. De tyckte om vinet. Men jag gillar varken henne eller vinet så det var inget för mig. Men grabbarna gillar henne, så.....
Jag och Nalle åkte hem sen på torsdagen. Trötta och slitna satt vi ute på däck på färjan och solade. Det var riktigt skönt. Som att sola utomlands. Fast på riktigt.
 
 
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0