Slut på lovet

Imorgon åker jag ner till Alvesta igen. För sista gången. Jag blir där i två veckor, går i skolan och avslutar inredningskursen och packa ner det mesta i flyttlådor, innan flyttlasset går näst-nästa helg.
 
Men skolan slutar inte för det. Efter flytten till Stockholm har jag praktik i ett par månader och sedan examensarbete i några veckor. Men jag slipper vara i skolan då.
 
Och de senaste dagarna har jag pluggat. Jag har skrivit tenta, gjort en intervjuuppgift samt inrett ett helt rum från scratch. Bläddrat i tidningar och letat på nätet efter specifika och perfekta bilder till ett möbelkollage och skrivit information om alla möbler och ritat en planritning på rummet och mycket mycket mer. Så nu är jag helt slut i huvudet och har som vanligt ingen lust att sätta mig på tåget mot Alvesta imorgon.
 
Men det är bara 6 skoldagar kvar med en hel del redovisningar och en två-dagars ny och dyr kurs att utföra.
Stay in there.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0