Mellanlandar en natt

Igår kom vi hem sent på kvällen. Resan gick fort trots en hastig regnskur på motorvägen. Det har tydligen vart storm och översvämning i Stockholm. Konstigt, vi som har haft så fint väder i Norrland i nästan två veckor.
 
Efter att ha mellanlandat en natt hemma med dusch, tvätt, blomvattning, uppackning och nerpackning har vi handlat kök på IKEA idag med pappa. Han ska bygga helt nytt kök på hans landställe och jag och Nalle har vart med och planerat och ska vara med och bygga upp det de närmsta dagarna.
Vi ska åka till Åland ikväll. Köket ska fraktas och byggas där. Under 2-3 dagar. Sen ska vi hem igen och sen tillbaka till Hälsingland och riva varmvattnet. Så det är mycket nu.
 
Och snart är sommaren över och jag kommer tycka att jag fortfarande är för blek och har inte badat tillräckligt mycket. Ja, sådär som jag brukar känna. Så vi höres senare.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0