Fick höra på jobbet

Igår när jag jobbade fick jag höra att några av kollegorna gillar mig där och tycker att jag är bra. Så en tjej hade sagt till sina chefer att de skulle ringa efter just mig när de behöver extra hjälp. De ville ha mitt nummer att ringa direkt på morgonen.
(Annars ringer de till min chef och säger att de behöver någon som kan komma och jobba och så ringer min chef till mig eller någon annan i bemanningspoolen och frågar om vi vill jobba och sedan ringer chefen tillbaka till Åhléns och bekräftar allt. En lång process.)
Jag har jobbat på samma Åhléns tre dagar nu och jag har absolut inget emot att jobba just där flera dagar. Det är riktigt bra där och jag trivs. Annars så brukar jag hoppa runt på olika Åhléns i Stockholm. Men att jobba på samma ställe är ju lite bättre. Så det hoppas jag på.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0