Framme i Sälen

Resan gick bra och nu är vi äntligen framme. Bilfärden tog runt 6 timmar, typ och vi stannade för lunch och fika bara.
Det är en stor och fin stuga vi ska bo i. Kök, vardagsrum, tre sovrum, bastu och tvättstuga ingår. Vi installerade in oss i huset och lagade sedan mat.
Shit vad mycket snö det är här uppe. Utanför huset är det två meter höga snövallar och längs vägarna är det säkert  en halvmeter snö. Det hade jag inte räknat med. I Stockholm var det barmark och vår:igt. Här är det ett vitt vinterlandskap. Vilken kontrast liksom.
 
Just nu är jag trött och seg i hela kroppen efter allt bilåkande. Ska nog gå och lägga mig snart så att jag orkar med morgondagen.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0