Proffesionell dag på jobbet

Jag är trött och sjuk idag, men ändå tillräckligt frisk för att inte sitta hemma hela dagarna. Så jag var på jobbet idag och hostade och snorade istället. Första jobbdagen efter fyra dagars förkylning hemma.
Och när kroppen och huvudet inte är helt hundra (friska) så kan det hända att man klipper sig själv i handen när man ska hjälpa en kund bland tygerna.
 
Så att jag började blöda.
 
På produkterna.
 
Mmm, trevligt.
 
 
Och sen så rev jag mig på tejprullehållaren och avslutade dagen med att skära mig på papper så att det nu svidet på fingrarna.
 
Och på vägen hem fick jag ont i huvudet och blev så täppt i näsan att jag var tvungen att använda nässpray offentligt mitt på tåget. Det har typ aldrig hänt förut. Men vet du vad? Jag ska jobba imorgon också. Japp.
 
Är huvudet trött får kroppen lida. Eller något sånt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0