Mello-mys

Min bästa kompis Kicki var här igår så åt vi middag tillsammans och kollade på Melodifestivalsfinalen. Och för andra året i rad kan jag säga att rätt låt vann. Jag hade tippat på Frans låt If I was sorry, Oscar Sias låt Human och Wiktorias låt Save me skulle ligga i toppen i alla fall. Vilket de gjorde tillslut. Dock trodde jag även att Lisa Ajaxs låt My heart want's me dead skulle komma topp fem och inte Ace Wilders låt Don't worry. Men men.
Så länge som Samirs och Viktors låt kom sämst till så var jag glad. Och så vann rätt låt i år igen. Bra bra.
 
Jag tippar på att Frans låt kommer komma topp 10 i Eurovision Song Contest i maj. Jag hoppas på det i alla fall.
 
Och det var kul att träffa Kicki igen också. Länge sen sist och dagarna bara går och går till nästa träff. Vi får nog ses snart igen. Måste ju få se deras renoveringsresultat i deras nya hus.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Nej nej fel låt! ;) /Nallen

2016-03-14 @ 22:16:47
Postat av: Louise

Jag tror att den kommer ganska bra till i ESC. Men den lär ju inte vinna.

2016-03-18 @ 13:07:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0