Babyshower!

I lördags blev jag glatt överraskad. När jag står osminkad i mjukisbyxor med dammsugaren i handen ringer det på dörren. Där står mina närmsta vänner Kicki, Lina, Milla och min mamma och ska överraska mig med en babyshower. Jag blir så glad att jag får tårar.
 
De kommer in och börjar dekorera vardagsrummet med ballonger, små nappflaskor och skallror och plockar fram hemmagjord tårta och fikabröd. Sambon var med på överrasknings-babyshowern och hjälpte till.
Jag byter om snabbt och gråter en extra hormontår av glädje. Jag som trodde att det var försent för en babyshower. Det här var ju drygt 2 veckor innan beräknad förlossning för mig. Så jag trodde att det inte skulle bli något. Men vika vänner jag har alltså. Ni är bäst.  
Vi sätter oss till bords och fikar och snackar bebisar i flera timmar. Jag fick även paket, vi lekte gissningsleken och allt var perfekt.
Nu är jag lycklig och är redo föda när som helst.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Så oroligt å överraska. Puss!

2016-10-20 @ 23:11:16
Postat av: Louise

Men jag blev verkligen överraskad. Jag var inte alls beredd på att det skulle komma folk och att jag skulle få en babyshower.

2016-10-23 @ 18:30:12
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0