Stoppa tiden

Vänta! Stoppa tiden ett tag. Jag hinner inte med att vara gravid och leva i nuet. Jag hinner inte med att njuta av alla små stunder med bebisen i magen. Snart är du ute och jag har knappt hunnit vara gravid. Veckorna går så fort. Månaderna går så fort. Du kan ju komma ut när som helst nu.
 
Och jag väntar fortfarande på barnvagnen, bilbarnstolen och skötbordet som vi har beställa men har fått försenad leverans på. Så det är bäst om du väntar några veckor till innan du kommer. 
 
Även om du, min lilla bebis, är redo så är inte jag det.
 
Jag tänker på dig varje dag. Jag känner dig varje dag. Du finns alltid med mig. Jag finns alltid med dig. Snart är min stora mage ett minne blott och jag kommer få ha dig i min famn istället. Jag längtar till att få se dig. Jag längtar till att få hålla om dig. Men stoppa tiden ett tag så att jag hinner med att vara gravid också. Om 20 dagar är du beräknad.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Puss puss på er båda!!!

2016-10-09 @ 22:06:41
Postat av: Louise

Puss på pappsen

2016-10-23 @ 18:32:57
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0