Duktig!

Oj oj vad duktig jag har vart idag. Jag har städat och fixat här hemma, jag har tränat ute och jag har bäddat rent och nytt i sängen nu. Åh, det är ju så skönt att gå å lägga sig nyduschad i en nybäddad säng som luktar så gott (som i vanligt fall inte brukar lukta nånting... bara trist tyg).
Jag känner mig lite duktig idag. Det är inte varje dag som jag känner det, så nu tänker jag passa på att känna mig stolt över mig själv. Yes box.
Och Nattis fyllde 20 år igår så idag ska vi ut och fira henne. Vi ska ut och äta på Hard Rock Café ikväll. Wow. Coolt ställe. Har du vart där nångång? Supernice.
Det värsta är bara den engelska menyn. Allt står typ på engelska och jag är skitdålig på att förstå engelska. Specialnamn och krongliga ord på menyn. Konstiga rätter och kruxiduller. Det mesta förstår man ju, men inte allt....

Aja, ska fortsätta att fixa iordning mig nu. Ser ut som en kratta just nu, hehe =P

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0