Inredningskurs!

Ja den här helgen ska jag gå en inredningsgrundkurs på "Sköna Hems" redaktion. Äntligen! Så roligt!
Den började klockan 9 imorse och var skitrolig. Vi gick igenom olika färgkulörer, hur färgerna verkligen kan påverka en och att advokado-grönt verkligen kan skilja sig från olika människor. Vi pratade om olika ljussättningar, hur man ska belysa ett rum på bästa sätt och med vad. Samt så gick vi egenom olika strukturer och mönster, former och designer. Asså det är ju så roligt det här. Jag älskar det verkligen. Allt som har med inredning att göra. Jag blir så lycklig. Tråkigt att man inte jobbar med det bara. Jag vill ju, men det krävs ju en sån himla utbildning för det. Jag vet inte vad jag ska göra.
Aja, imorgon fortsätter kursen. Då ska vi göra ett litet inredningsprojekt. Det ska bli så spännande. Jag var nästan lite nervös inför kursen imorse också. Töntigt, men sant.

Igår hade jag en mysig middag med pojkvännen också. Vi käkade förrätt, varmrätt och efterrätt. Jättegott var det. Och mysigt. Sent som vanligt blev det också. När man nu skulle upp tidigt denna lördag. Fast man är ju van nu vid det här laget.

Kram kram på er alla där borta.

// L

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Kul att du me bloggar nu! Det e kul att ha några å gå in å läsa på ibland =)

P&K

2008-11-08 @ 22:42:50
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0