Less på jobbet

Förra veckan när jag jobbade bestämde jag mig för att säga upp mig på jobbet. Jag är så trött på jobbet och mår verkligen dåligt av det, både psykiskt och fysiskt. Det tär på mig dag för dag och jag blir bara mer och mer bitter och irriterad. Jag är trött på att sitta och prata med människor som tycker att jag är dum i huvudet, som tycker synd om mig, som inte lyssnar på mig, som skiter fullständigt i vad jag har att säga...

Jag jobbar som säljare på ett kontor. Sitter och säljer tråkiga och "pinsamma" produkter hela dagarna till dumma människor. Samma sak dag in och dag ut. Nu har jag vart där i ett år och nu har jag tappat mitt starka tålamod som jag alltid har haft. Jag kan inte sitte längre och låtsas vara trevlig, när de jag precis har pratat med har sågat ner mig och skällt ut mig för saker som inte jag ens har gjort!

Jag har inte sagt upp mig än, men tänkte göra det imorgon. Jag mår genast mycket bättre av tankarna bara. Mer gladare liksom, för att jag vet att jag ska slippa den plågan.


Var på ett scouterna idag också. Jag är sen tidigare scoutledare för 8-9 åringar så mina små miniorbarn, skulle ha hantverk denna gång. Vi gjorde namnskyltar, mackramé, söljor och ståltrådsluffarslöjd. Allt gick bra, som vanligt. Barnen var inte så många idag, 15 bara. De brukar vara runt 20-25 på oftast 3 ledare, ibland 4 ledare. Men idag flöt allt på.

Tråkigt att jobba imorgon, men vi får se hur det går med att säga upp sig då. Måste avsluta nu, ska över till killen ikväll.
Bye bye

// L

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0