Pizza med Kicki, Danne, Nattis m.fl.


Inatt drömde jag att jag hade en egen lägenhet. Jag har drömt den drömmen förut, det var samma lägenhet då som nu. En liten men ganska bra. Färdigmöblerad... Usch, tråkigt att det bara var en dröm... Vill att det ska bli verklighet snart...

Ikväll så käkade jag pizza med Kicki, Danne, Nattis, Milla och Karin också. Det var jättelänge sen jag träffade de. Hade faktiskt tänkt att ringa Kicki, men det behövdes ju inte. Jag blev så glad när hon hörde av sig idag. Det var så länge sen. Det är alltid kul att träffa de. Och pizza är ju alltid gott också.
Och Milla, det var ju sjukt länge sen jag träffade henne. Säkert 1 ½ år sen. Sjukt länge sen. Kul att ses igen.
Min brännskada från i måndags, oh ja, den gör illa mig fortfarande. Det svider hela tiden. Usch, gör ju ont. Men men, det är bara att gilla läget och vänta på läkningen.

Bättre tider kommer att ske, inte sant?
// L

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Okej, det snöade lite här igår kväll, och lite av det låg kvar nu ikväll när jag åkte hem men det e inte mkt hehe. Händer ngt kul i helgen då? Själv måste jag städa igen haha fast mer grundligt eftersom jag har visning på onsdag hehe då måste det va fiint =)

Kram på dej sötis =)

2008-11-21 @ 19:04:10
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0