Sömnlös

Igår natt så tittade jag på lite utbildningar och jag fastnade för en. Jag satt och surfade flera timmar sent in på natten. När jag väl skulle gå och lägga mig sen kunde jag inte somna. Jag kunde inte slutat att tänka på utbildningen och hur det skulle vara att plugga dära. Det satt som en spärr i huvudet på mig. Låg vaken flera timmar.

Tidigt nästa morgon vaknade jag och hade svårt att somna om då. Det tog också lång tid. Låg och slumrade och drömde en massa konstiga saker. Men trött som fan så kunde jag somna om till slut och vakna några timmar senare.

Nu ikväll är jag ganska trött. Ska iväg och käka sen middag med Björn. Thaimat förmodligen, men planerna kan förändras, om man är med honom. Skönt med helg nu. Bara vara hemma och mysa.

(.)"''(.)
( 'o', )
-()-()-<@
(_)-(_)

// L

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0