Uppsagd och klar

Sådär ja, då var det avklarat. Nu är man uppsagd och klar. Fri för förändringar och ett bättre liv. Men jag måste medge att jag var lite nervös över det. Det känndes lite jobbigt just då, när man satt där, mitt emot chefen och berättade att man ville sluta. Men nu känns det underbart. Frihet.

Jobbet hade bara blivit värre och värre med tiden. De tog bort vissa saker som man alltid har haft, de pressade en mer och mer, sänkte lönen för min del, kunderna blev bara jobbigare och jobbigare... Nä, det blev bara sämre och sämre. Så nu känns det så skönt att få slippa allt det jobbiga. Jag har gett mitt arbete så många chanser hela tiden, men det har inte blivit någon förbättring.
Nu tänkte jag satsa mer på olika kurser, utbildningar, projektjobb, körkort, träning och helt enkelt orda upp mitt eget liv. Slippa hålla på att plågas och göra saker som jag hatar. Nu kommer jag att må mycket bättre. Lära mig nya saker! ; P
Hoppas att du har det bra, det borde du ha. Det borde alla ha.

// L

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Hej!

Tack tack det känns kul =)

Grattis till uppsägningen! Måste kännas super skönt för dig.

Jaa det var en Kiwifågel! Jag e imponerad hehe duktig du e haha <3

Ha det bra

kramen

2008-11-12 @ 18:46:58
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja det känns underbart nu. Att få slippa det jobbet. Nu är jag fri som en kiwifågel! Hehe ;P

2008-11-13 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0