1 April

Det är den första April idag och till och med jag har blivit lurad idag. Min pappa lurade mig idag och sa att han hade köpt en ny bil. Bytte in den gamla och fick en nyare. Han drog skämtet för alla i familjen och alla gick på den. Blåögd som man är. Men det är ju ganska "vanligt" att luras och bli lurad dagar som denna. Dagar som första April.
Jag är så himla värdelös på att skämta själv och hitta på en massa konstiga saker. Jag suger verkligen på det. Jag försökte tänka på några skämt som jag skulle säga idag, men jag kom inte på någon bra. Inga vettiga alls faktiskt.

Idag har energin flödat som solstrålarna utanför huset har gjort. Snacka om fint väder det har vart idag. Wow. Jag har städat, bakat muffins, klippt topparna på håret, joggat m.m. Tänkte visa lite bilder av mina muffinsmästerverk imorgon efter jobbcoachingen. De blev jättegoda. Mums mums.

Och nej, jag såg inga hjortar när jag var ute och tränade idag. Det var bara ett skämt. April April! Inte finns det hjortar här i Tyresö, heller. De finns i Nacka däremot. Men inte här. Här finns det knappt några skogar kvar. Bye bye sill.

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

haha meh jag såg en hjort tror jag på min uteplats för inte så länge sen.. eller jag e int eså bra på sånt där med djur men dom ser väll ut som rådjur men med horn... en sån stod där och tuggade på våran buske i af.. haha så helt omöjligt hade det ju knappast varit!!

2009-04-02 @ 13:57:56
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Vi har inga tider på lördag, några kommer på fredag. Vi tänkte bjuda på lite snacks bara men det finns både pizzeria å hamburgebar som man kan käka på, dom har kebab å annat med.

På söndag kan ni åka när vi vill inga tider där heller hehe =)

Kramis

2009-04-02 @ 18:59:20
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0