Jag är less

Jag vet inte vad jag ska skriva idag egentligen, men jag kände att jag behövde få skriva av mig lite. Just nu känns allt jättejobbigt. Nyss höll jag på att få ett jobb, det sket sig. Nyss var allt bra här hemma, det gick åt helvete. Nyss var jag med Björn, nu sitter jag ensam. Allt kan vara så varierande. Dagarna kan vara så olika varandra fast ändå så lika varandra. Mitt liv står stilla nu. Jag är less på det. Samma liv nu som för ett halvår sen. Ska det vara så?


Jag är trött nu. Har säkert tråkat ut dig med. Men jag var bara tvungen att skriva nåt. Finns ingen här att snacka med just nu heller. Hoppas solen lyser imorgon och att det blir varmt.


Skriv tillbaka
Postat av: Hanna (Håni-bi)

Fin blogg Lollo :) Och visst är det skön att skriva av sig alltid! Det behöver man verkligen ibland och ibland bara för att man har tråkigt, har roligt eller bara för att! :D Imorgon ska jag låta solen lysa på dig, om jag lyckas få den att hålla sig lysande, annars ber jag bara Jocke fixa felet ;)

Stor varm kram från en gammal vän :)

Hanna

2009-04-21 @ 22:58:36
Postat av: Louise

Hehe, tack så mycket. Va roligt att du har hittat hit. Väldigt trevligt.

2009-04-22 @ 17:29:01
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0