Påsken är slut..

Mmm, påsken är slut sen några dagar tillbaka. Jag har en del godis kvar som jag måste äta upp nu. Moha ha ha. Fan vad onyttigt men ack så gott. Fick en påskägg av mamma när jag kom hem från Åland. Så nu äter jag när jag pallar. Mums.
Och idag var min bror Fredrik väldigt chokladsugen så han ville köpa min choklad. Vi dealade lite och det började med 10kr. Tillslut fick han sin lilla Ploppchoklad och jag fick 30kr, en klubba och en halv påse med annat godis. Så jag tycker att jag lyckades med en bra deal. En dyr choklad såld som jag hade fått från första början. Tack tack säger jag bara.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Schysst brorsa ;P

2009-04-17 @ 23:42:00
Postat av: Louise

Hehe, ja han är inte så smart, hehe.

2009-04-18 @ 12:22:35
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0