Shoppat

Denna helg har jag shoppat lite. Jag och mamma var ute lite i T-centrumet och kastade pengar på schyssta kläder. Jag köpte att par jeans, en blus, piratträningsbyxor, en jeansväst, ljusblå leggings samt lite underkläder och turqosa hårspännen. Väldigt matchande och supersnyggt. Allting!

Idag har jag blivit bortbjuden på kalas/fika hos Björns syster. Hon fyllde 25 i påskas så idag hade hon en liten tillställning. Största delen av deras släkt var där också, vissa som jag inte ens har träffat tidigare. Eftrer det övningskörde jag med Björn. Körde också en del igår, men idag var det starta i brant uppförsbacke som gällde. F*n vad det kan vara svårt ibland. Trafik, motorstopp, barn som springer, smal väg, grus, ja allt möjligt som ska försvåra situationen. Men men så småningom så sitter väl även det.

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Nää jag önskar att jag kunde ta åt mej äran till den texten men det är en Evanescence låt som heter Like You. Tyckte att texten var så fin så ville lägga upp den hehe.

Va kul med lite shopping =) Det såg snyggt ut =)

Kramis

2009-04-20 @ 08:51:17
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Em

Jättefina kläder, föresten. Blått har väl alltid vart din färg så det var ett bra och säkert val

2009-04-20 @ 22:17:52
Postat av: Louise

Tack igen.

2009-04-23 @ 00:23:38
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0