Andra teorikapitlet klart

Ja alltså det blir ju aldrig som man har tänkt sig. Alltid något annat som händer istället för planeringen eller det bestämda. Anyway....

I torsdags så övningskörde jag igen och det gick riktigt bra. Jag körde i mörkret och startade i backe och tränade på att fickparkera. Sedan fick jag även prova att köra ute på de trafikerade vägarna(!). Wow, skitläskigt, men det var bara en kortstund och även det gick jättebra.
Hemma sen var vi jättetrötta och åt en sen middag. Seg hela kvällen var jag sen.

I fredags pluggade jag lite mer teori. Jag blev klar med det andra kapitlet, landsvägskörning! Weeiii! Oj så duktigt. Tack tack. En sån skön känlsa att verkligen komma vidare. Nu gäller det bara att kunna allt utantill. När Björn kom hem från jobbet sen så åkte vi och handlade och fixade bilen inför den långa resan till Gtb, Vänersborg, på lördagen. Tankade, kollade alla j*vla oljor bilen har... lufttrycket m.m. Så nu är den färdig för 5 timmars bilfärd på lördag.

Vårvädret är här idag och det känns underbart. Sol och värme. Jag har till och med gjort som alla andra, tagit fram solglasögonen. Vart man än vänder blicken utomhus så finns det alltid någon som bär solglasögon. Gärna när det är molning också. Så nu har jag också det, fast bara i stark sol.
Grattis till Hasse också som fyllde år i fredags. Hipp hipp hurraa!

Skriv tillbaka
Postat av: Emma

Tänk vad du kan vara duktig ibland.... ibland. Att du orkar ens...

2009-04-06 @ 21:06:46
Postat av: Louise

Ja, jag har mina ljusa stunder, hehe ;P

2009-04-07 @ 19:40:37
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jasså? När då?

2009-04-07 @ 23:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0