Ska börja plugga igen

Imorgon börjar skolan. Jag börjar bli lite nervös. Det var länge sen man satt framför skolbänken. Men ta det lugnt, det är bara en fördjupningskurs i engelska. Mitt starka ämne..... (inte!).
Men det ska bli kul ändå. Nått att göra liksom. Få lite ännumer att göra på dagarna.
Tänkte ringa till tandläkaren imorgon också. Om jag vågar. Jag har fått (tillbaka) en sån fruktansvärd tandvärk. Alltså vilken smärta, jag skojar inte. Visdomstandsinflammation eller nåt. Inget jag rekomenderar att få. De lär väl dra ut tanden på mig, precis som de gjorde med min kompis Kicki när hon fick ont i tanden. Usch jag ryser. Vill inte dra ut några tänder här heller.... Men måste man så måste men. Får väl se vad tandläkaren säger imorgon. Ska väl ta en Ipren snart igen.
Men du, ha det gött

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Lycka till

2009-08-20 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0