Supertrevlig helg

Go'kväll allehopa. Hur är det därborta? Var helgen bra? Min var det iaf. Mycket som man har gjort. Sen har det ju också vart "Alla Hjärtans Dag".
I fredags åt jag middag på en thairestaurang med Björn och hans familj. Hans pappa fyllde år så vi firade honom. Det var första gången som jag riktigt träffade hans familj, så det var lite pirrigt. Men det var trevliga och lättsamma människor.

På lördagen sen så var det ju "Alla Hjärtans Dag". Jag fick värsta fina rosen av Björn. Min lilla ängel. Han fick lite choklad och gelehjärtan av mig. =P . Sen åt vi en god frukost, tog en lång promenad och fikade lite. Sen på kvällen åt vi ute på restaurang (igen). Efter maten satt vi hemma och myste framför melodifestivalen med chips och dricka. Trevlig dag.
I söndags så åkte vi skriskor. Skitkul. Åkte nästan i två timmar och tog med oss fika på vägen. Kuli kuli. Måttligt kul var det när isen började knaka och gnissla precis brevid en. Usch, läskigt. Hehe. Ramlade också, ja, pinsamt var det. Föll på alla fyra i hög fart. Hehe, oops.
Nu så sitter jag hemma igen efter en miniorträff. Barnen skulle få elda själva för första gången och de var ju superduktiga. De skulle klara av att tända en eld utomhus och skötte det hur bra som helst. Jag blev jätteimponerad. Ska väl ta och duscha lite nu också. Stinker rök och ska på möte imorgon kl.9. Åh!
Aja, ha det jättebra.

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

Vad mysigt det låter!

Haha att du vågar åka på sjön, skulle jag aldrig!!

2009-02-17 @ 09:59:36
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0