Sushi

Träffade Håkan idag. (En gammal klasskamrat ifrån högstadiet). Det var några veckor sen, sen sist. En trevlig prick. Vi såg på filmen "No country for old men". Måste säga att det inte var riktigt min typ av film. Den var konstig och alla dog typ. Sen så gick vi och käkade sushi och det var det sjukt länge sen som jag gjorde det. Typ en gång förra sommaren bara. Men det smakade helt okej. Vi tog en lång fika efter maten. Vi satt på det dära nya stället i Tyresö centrum, Coffé house, eller nåt, tror jag att det hette. Ganska mysigt ändå, trots läget. Där satt vi i flera timmar och chillade, snackade och löste suduko och korsord. Trevlig dag. Mycket promenad fram och tillbaka också. Skönt med lite träning ibland. 

Nä, nu ska jag vidare till Björn. Han väntar på mig. Kram kram och ha det så bra.

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Mysigt =) Hur ere med dej annars då?

Kramis

2009-02-18 @ 22:37:18
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Nattis

vad mysigt!! haha vad säger Björn om det då?? :)

2009-02-19 @ 11:23:30
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0