Melodifestivalsfinalsavslutning

Veckan som har varit har gått så fort. Mycket har man gjort. Jag har vart ute och gått eller sprungit nästan varje dag. Bra va? Starkt av mig iaf. Sedan har jag träffat Håkan en dag, min pappa har fyllt år, jag har träffat Björn, pluggat körkortsteori m.m. Lite allt möjligt.

I fredags skulle jag träffa Björn igen. Vi åt middag tillsammans, pomfritts, pepparstek till Björn, pannbiff till mig och bea-sås. Nam nam.
På lördagen sen skulle Lina, Hugo, Hensch och Micke komma över på middag, men redan mitt på dan hade de vägarna förbi. Hugo hade precis köpt en till bil som han ville visa upp. En rostig gammal Saab, bra Hugo, bra val... Han äger typ redan 4 bilar.. (!) Vad ska han med en till liksom? Aja, hans val.
Jo men på kvällen sen kom de tillbaka. Vi började laga mat, potatisgratäng och lövbiffrullader med svamp och vitlöksost. Asgott var det. Verkligen. Efter maten var det dags för att titta på Melodifestivalsfinalen. Hugo ville inte missa en sekund på det.
Jag vet inte riktigt om rätt låt vann, men den var ju inte dålig iaf. La Voix eller nåt tror jag att den hette. Med Marlena. Operapop. Såg du på det? Vad tyckte du? Vann rätt låt? Jag tyckte annars att E.M.D, Måns Zelmerlöw eller Alcazar skulle vinna. Men men *rycker på axlarna* 

Igår fick jag sitta hela kvällen med att sortera om all min musik. Alla låtar hade fått samma artist, av nån anledning. Jag är fortfarande inte klar med allt, så ska väl fortsätta lite om en stund. Jag satt säkert 5 timmar med det igår. Jag skojar inte. 5 timmar. Haft en bra helg du då?

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Jag tyckte oxå att låten som vann var helt ok. Hade hoppats på HEAT men trodde att det skulle vara E.M.D eller måns som skulle ta hem det men ack så fel jag hade haha.

2009-03-16 @ 16:41:36
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Louise

Tänk vad man ser suddig ut efter bara några cider ;P

2009-03-17 @ 00:14:26
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0