Det regnar ännu mer

Nu har det nästan regnat hela dagen. Till och från hela tiden. Mer eller mindre hela tiden.

Igår fick jag låna mammas stegräknare så idag har vi vart ute på promenad (idag igen) i regnet. Vi gick i drygt en timme och i horisonten kunde man skymta lite sol. Och värsta fina regnbågen syntes. Jag menar vackra underbara regnbågen syntes. Hela regnbågen syntes, verkligen hela. Det var så vackert. Jag blev helt förtrollad, helt fascinerad.
 
Den var verkligen helt underbar. Alldeles rund och fin. Helt klar också. Det har jag aldrig sett förut. Wow

Skriv tillbaka
Postat av: David

Nice

2009-05-06 @ 19:16:11
Postat av: Louise

Den var helt underbar, jag skojar inte. Dubbla tillochmed. Wow

2009-05-11 @ 23:33:07
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0