Det regnar

Usch, jag fryser nu. Jag är kall och blöt och sitter i smått mörker för att min skrivbordslampa fortfarande inte fungerer.
Idag har jag cyklat, 30 min ung, till mitt arbetsförmedlingsmöte. Det har gått alldeles för lång tid nu som jag inte har fått något fast jobb..... så min handledare föreslog några andra alternativ för mig under mötet. Det ser ganska mörkt ut för framtiden och inget händer. Lågkonjukturen tar över och fler och fler blir arbetslösa. Det sägs att det kommer att vara lågkonjuktur till år 2011. Kul..... kul.....

När jag skulle hem sen från mötet så hade det börjat regna. Så jag trampade på i regnet och kylan.... Det blåste som f*n också, så mina fingrar höll på att frysa till is.
Nä, just nu är det inge roligt. Ska fortsätta nu med mitt kaffe som ska göra mig varm. Det har jag bestämt. Gör mig varm nu. Mina händer är ju fortfarande kalla. "Värme, värme, Åh la la laa, ge mig värme, värme, Åh la la laaah!"

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0