(Bra) Jobbat

Mobilen har vart borta och jag har vart alldeles nojjig över det. Dagen efter som mobilen försvann skulle jag på ett handledarmöte på arbetsförmedlingen. Jag sov oroligt den natten och vaknade en timme för tidigt än när väckarklockan skulle ringa, utan att veta om det. Så jag fick vänta på mötet en timme för mycket.... helt i onödan egentligen. Bara för att jag inte visste bättre. När mötet sen skulle börja så var min handledare inte där heller. Så jag fick snacka med någon annan, vilket inte ledde till något resultat. Inte ledde nånstans.... helt onödigt möte.  

Jag har föresten tränat en hel del denna vecka. Och förra. Nästan varje dag faktiskt. Promenerat, cyklat eller joggat. Duktig Louise, duktig flicka.
I Lördags fick jag äntligen jobba också. På en nattklubb. Och ni vet väl när nattklubbar brukar sluta? Ja, runt tre på natten. Så jag kom väl i säng runt fem-tiden på morgonen. Mmmm, kul va. Jag är någon slags inhoppare. Och ja, det är ju bättre än ingenting, så jag är glad.


På söndagen sen var det tänkt att jag skulle träffa Nalle och äta middag. Men helt plötsligt var jag tvungen att jobba då igen. Så jag har nu jobbat hela helgen. Visst känns det skönt, men det är synd att det är på helgen som jag oftast behövs där.

Nä, nu ska jag fortsätta att titta på Simsons.
Hare gött


Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Va kul att du fått jobb gumman =) vad gör du där då?

Miss you. jag kommer te sthlm den 4-11 juni vi måste försöka hinna ses då =)

Puss puss

2009-05-20 @ 19:20:59
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0