Eurovision Songcontest 09

GRATTIS NORGE till den överlägsna segern i Eurovision Song Contest 2009. Lilla charmiga Alexander som sjöng "Fairytale". Kanske inte världens bästa bidrag, men okej var den. OCH, Norge vann, vårt grannland, ett nordiskt land. Wow, framsteg. Och vart kom Sverige då? Femte sist, skitbra.... verkligen....... Sveriges bidrag är verkligen dåliga, det finns ju statistik på det. De allra flesta.

Men min favorit var ändå Danmarks bidrag "Belive Again", eller det helt störda bidraget ifrån Albanien med den läskiga mannen i glittrig turkos mask. Sjukt! Men Danmarks alltså... söta Brink. Jag blir helt förtrollav av hans röst. Underbar musik.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Han är faktiskt söt, jag håller med. Båda två

2009-05-19 @ 19:59:29
Postat av: Sofie

Hej hur är det med dig? Det var länge sen jag såg dig.

Kram

2009-05-19 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0