Middag med Kicki

I helgen har jag tagit det lugnt och skönt. I fredags kväll blev det en saftig pizza till middag (även fast jag bara orkade halva...(?)). Hur som helst.

Och i lördags shoppade jag lite med Kicki i Farsta. Vi hann inte med så mycket för de stängde ju så tidigt, men några tröjor hann jag med att köpa. Ett bälte också. Nice.
Sedan grillade vi hemma hos mig och Nalle. Med potatisgratäng och vin samt med kladdkaka till efterrätt. Supergott och så onyttigt. Ja, jag är ganska trött på att äta lite och äcklig nyttig mat nästan varje dag i lumpen.

Usch, jag börjar bli nervös nu. Om drygt en vecka är det Operation Stockholm. Marscha omkring med stridsutrustning i Stockholms stad utan mat och med fysiska övningar. Hela lumpen handlar typ om att man ska klara av Operation Stockholm. Det är sjukt svårt och åt helvete jobbigt. Klarar man av det får man "Stadsskyttebågen" och blir en "godkänd" statsskyttesoldat. Jag vill verkligen klara av det, men jag tvekar på om jag kommer att klara det. Men den som lever få se.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ja undrar varför du skulle ha pizza när du ändå inte äter den :P



Klart du kommer att klara av "Operation Sthlm", jag hejjar på dig!!! puss puss

2010-08-15 @ 23:38:09
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Jag trodde att jag var hungrig å att jag behövde den. Men tydligen var jag tillräckligt mätt. Jag är fortfarande i chock över det hela



Jag hoppas att jag klarar av Operationen. Jag hoppas verkligen. Men jag vet att det är svårt och jobbigt med alla "tester".

2010-08-15 @ 23:44:01
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0