Sjuk..

Jag är sjuk. Nämnde jag det att jag blev det kvällen innan Operation Stockholm? Kanske inte. Men jag blev det. Hostar och är slemmig. Dricker hostmedecin och mår inte alls så bra. Men jag har inte tid att var sjuk nu. Högvakt imorgon och sen är det födelsedagsplanerande och firande nästa helg. Ja, gamla tanten fyller 22 år på lördag; Och hon mår skit nu och borde ligga hemma i sängen hela veckan. Men får inte vara sjuk, inte nu. Så som vanligt är det bara att bita ihop och låtsas att allt är bra.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Sjuk nu igen? Stackars liten. Krya på dig gumman

2010-08-31 @ 19:12:04
Postat av: Louise

Ja, jag är förkyld igen. Jag har blivit mer notaglig för sjukdommar nu när jag är trött, sliten och skiftar mellan blöta och varma dagar.



Tack

2010-08-31 @ 21:36:31
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0