Farvälsfika och kusligt sammanträffande

Idag blev det en tur till Tyresö. Jag var först och fikade hemma hos Kicki och sambon Danne med polaren Stefan. Vi satt och snackade jättelänge. Som vanligt blev det gamla gemensamma minnen men det blev även mycket snack om lumpen. Vi kommer sakna varandra när jag drar. Vi kommer knappt att träffa varandra under hela året. Det kommer bli tråkigt och synd, men det kommer att gå bra.
Så tog vi farväl av varandra och jag fortsatte hem till mamma. Jag och Nalle hade blivit bjudna på middag så där blidde vi resten av hela kvällen. Sedan blev det av att säga farväl, för mamma och bror min lär jag inte se på flera veckor nu.... 

Ja just det. När jag satt på bussen på väg till Tyresö skulle jag ringa till mamma och säga när och hur jag/vi skulle komma över på middag. Då tutar det upptaget i luren så jag lade på. Precis på samma minut får jag ett meddelande av mamma där det står att jag ska ringa henne och berätta när jag/vi skulle komma. Precis på samma minut! Så vi tänkte antagligen samma tanke under samma minut under samma dag några kilometer ifrån varandra. Det var lite spookey.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0