Grattis brooschaan

Jag har nu vart "ledig" sen i torsdag, från lumpen. Det var riktigt skönt att komma hem. Skönt att slippa stressa. Skönt att få sova ut. Skönt att få dricka hostmedecin.

Idag har jag firat min brors födelsedag. Jag, Nalle, Hugo och Lina har käkat lunch med brorsan på restaurang. Han fick presenter och blev bjuden på god mat. Jag hoppas att han uppskattade det. Nu är har gammal, hela 23 år. 


            Grattis Fredrik på födelsedagen! Hipp hipp hurraaa!

Jag och Nalle var även och hälsade på mamma. Vi fick kaffe och satt och snackade lite. Alla vi tre är förkylda. Både mamma och Nalle har vart hemma från jobbet och jag skulle behöva vara ledig från lumpen. Men det är ingen idé att mesa sig så här tidigt i sässongen. Det är bara att bita ihop och knarka nässpray hela dagarna. Vi får se hur det går när fysträningarna börjar. Om jag hinner bli frisk tills dess eller om det bara blir värre.

Min aptit har blivit sämre. Jag har ingen matlust längre. Har vant mig att äta en liten portion vid varje måltid. Inte som jag brukar, två portioner. Men i lumpen har jag liksom ingen tid att äta. Vi får jättekort tid att äta på och maten smakar skit. Värre än i skolan.

Ska snart tillbaka till Livgardet. Nalle erbjöd sig att skjussa mig till T-Centralen så att jag kan ta pendeln till Kungsängen sen. Min snälla lilla ängel. Vi ska snart åka. Först tänkte jag vara social med min lilla Nallebjörn. Jag kommer sakna honom så mycket. Puss på dig min älskling.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Puss Kyss vad jag älskar dig!!!

2010-01-25 @ 06:22:41
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Älskar dig med.

2010-01-29 @ 19:34:45
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0