Sista semesterdagen

Har haft lite ångest idag. Det är min sista semesterdag från lumpen idag och jag vet inte när jag får ledigt igen...

Men det ska ju kännas att det fortfarande är semester, så jag har solat på balkongen idag. Samt har jag och Nalle käkat grillad mat med Kicki och Danne, hos Dannes place och även Milla, Jonas, Stefan och en kille vid namn Patrik var där. Till efterrätt hade vi köpt med oss jordgubbar som vi mumsade i oss i det soliga vädret.

Men som sagt, imorgon är det slut på friden, imorgon är det slut på fröjden, imorgon börjar helvetet igen och högvakt på lördag-söndag plus ännu mer högvakt. Vår riktiga högvaktsperiod ska börja nu tydligen... Hoppas att du har haft det bra i det underbara och soliga sommarvädret. Jag längtar redan till nästa permission. Hare!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0