Grattis Nalle

Har stått ännu mer högvakt nu. Lördg till söndag. 5 postpass istället för vanligtvis 4 pass. Regnstorm istället för strålande sol. Frysa istället för att svettas. 3½ timmars sömnn istället för 4½ timmar.
Med andra ord, ett värre högvaktsdygn än vanligtvis. Stackars mina fötter. Jag lider verkligen. Varje morgon när jag vaknar har jag fortfarande ont i fötterna sen dagen innan. Det spelar ingen roll om jag har stått högvakt eller inte, jag har ändå ont i fötterna.

Sedan vill jag gratullera till min Nalle som fyller år idag. Grattis på födelsedagen! Hipp hipp Hurraa.
Jag kom hem från högvakten idag och vi gick ut och käkade på restaurang, Vapiano, på kvällen. Gott var det men det tog en fasanfull tid att få maten. 

                                      

Imorgon är det sovmorgon till 12.20. Yes. Så jag åker till Livgardet då, imorgon. Då ska vi ha en ganska soft dag innan vi har högvakt igen, på tisdag till onsdag. Sen blir det mer högvakt på fredag till lördag. Kom och hälsa på mig. Jag behöver er.


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Tack min älskling!!! Du är bäst!!! Älskar dig sjukt mycket ska du veta!!!

2010-07-26 @ 15:14:22
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Allt för min lilla ängel

2010-08-07 @ 13:27:53
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0