Midsommar

Midsommarafton år 2010 blev jätteroligt. Började dagen med en försenad bilfärd till Tyresö med Nalle. Hem till mamsen och dumpade av lite grejer och sen vidare hem till Hugo. Där var även Hensch, Micke, Johan, Niklas, Fredrik och Tobbe. Där blev det vin och sillunch med nubbar och gubbar. Skitkul. Körde lite nubbevisor och allt sånt som hör till. 
                  
Efter de råa fiskarna och de beska dropparna gick vi ner till midsommarstången nån kilometer bort. Vacker som alltid var den. Grabbarna köpte glass och lotter. Jag försökte mest vara civil och social. Efter ett tag gick vi tillbaka för att börja med middagen, grillning. Nam nam. 
                                 
Det var en supergod middag och vinet smakade bra. Även cidrarna efteråt var goda. Kvällen kom och vi alla körde kubb och hade det jättetrevligt. Studsmattan var skitkul att hoppa på när man hade tagit en cider eller två. Inget att rekomendera däremot, för alla er barn som läser detta.

Jag och Nalle sov hos min mamma sen framåt småtimmarna. Eller jag vet faktiskt inte vad klockan var när jag gick hem. Har absolut ingen aning. Men kul hade jag.


Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Glad midsommar i efterskott!

2010-07-01 @ 14:16:03
Postat av: Louise

Glad midsommar på dig med!

2010-08-20 @ 18:55:19
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0