Hugo och Micke kom över ikväll

Hej igen
Hade Hugo och Micke över på middag idag. Vi käkade kött och potatisgratäng som var jättegod. Förrätt och god dricka blev det också. Och framåt kvällen tittade vi på melodifestivalen. Anna Bergendahl vann, vilket blev en stor besvikelse, hon var ju fan en av de sämsta. Men tycker svenska folket om dålig musik så är det självklart henne vi ska skicka vidare till Eurovision Songcontest.... suck. Hon kunde ju inte sjunga. Lät ju bara helt fel. Men sällskapet var bra och jag hade jättetrevligt. Hoppas ni hade också trevligt.

Sitter nu, här i vardagsrummet med min nya dator och Nalle vid min sida. Rummet snurrar och jag börjar bli trött i kolan efter all cider.... och mat.... och det börjar bli sent nu......
Så godnatt på dig och sov så gott. Vi hörs förmodligen imorgon.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0