Mors dag och mera högvakt

Igår fick jag gå på barnkalas. Ja det var ju inte mitt eget kalas jag gick på, utan det var ju Rolles sons kalas. Grabben fyllde 6 år, stor kille nu. Så söt han är, busungen. Lillasystern också, helt underbara.

Så det blev grillning och fika och ballonger och saft och en massa människor. Nalle var givetvis med. Skönt att få vara Louise igen.


Idag var det Mors dag. Jag och Nalle åkte hem till min mamma och fikade och åt på restaurang med henne. Hon uppskattade det och jag hade i alla fall trevligt. Gott var det också.

Imorgon ska jag tillbaka till Livgardet. Jag har för första gången sovmorgon på riktigt då, till kl.12.30! Weeiii.
Nästa vecka är det högvakt som gäller, igen. På tisdag kl.12 till onsdag kl.12 vid slottet. Och även på lördag kl.12 till söndag kl.12. Då blir det parad med musik och allt. Kom och titta. Det är jättekul och fullproppat med människor och turister.


Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ja, jag kommer gärna och hälsar på. Messar dig senare om tider. Pöss

2010-06-02 @ 19:16:54
URL: http://Emelie
Postat av: Louise

Ja, det låter jättebra. Okej, gör så.

2010-06-04 @ 20:36:28
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0