Byggare Bob

Idag har jag och Nalle vart på Ikea och shoppat loss lite. Eller det var mest planerat. Ett nytt större vitrinskåp, ett till badrumsskåp, en stor skitsnygg blomkruka (oj vad tråkigt) och två blåa fina förvaringsboxar som jag ska ha.

Just nu håller vi på att bygga ihop vitrinskåpet. Jag orkar fan inte. Jag som alltid brukar vara nyfiken och slita upp allt det första jag gör när jag kommer hem. Men nu så orkar jag inte. Nalle sliter som ett djur och skruvar och slår ihop skåpet. Han är duktig han, min lilla ängel. Jag orkar inte vara duktig just nu.
Lumpen tar kol på mig. Jag kan bara skylla på lumpen. Vilken tur att det snart är över så jag kan bli mig själv igen.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ler

Ja lite förvånad att du inte ville skruva och få ihop skåpet på en gång :-P

Pusspuss

2010-11-03 @ 07:54:52
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Ja det är jag med. Det är ju liksom inte likt mig.. Men fint blev det.

2010-11-03 @ 13:39:42
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0