Såg komiker live

Igår kväll var jag på Magnus Betnérs komedishow "Livets ord". Det var jag, Nalle, Kicki, Danne, Thomas och Malin som var med. Skitkul var det. Min första gång jag såg något live över huvud taget.

Först var vi hemma hos Kicki och käkade middag tillsammans. Middag och efterrätt med kaffe och glass. Mums. Sedan fick vi helt plötsligt jättebråttom till föreställning som låg i Södertälje. Snabbt in i bilen en och stressade iväg till föreställningen. Vi hann precis in enligt klockan men komiken hade fan redan börjat ändå. Nått pucko hade även tagit våra sittplatser så vi fick sitta några rader högre upp. Det gjorde iförsig ingenting, men ändå, man tar inte någon annans sittplats.

Showen var bra och Magnus Betnér var skitrolig. Jag kunde inte hålla med om allt det han sa dock, men det var ju en show vi tittade på så man ska verkligen inte ta åt sig om nåt han sa.

När föreställningen var över åkte vi tillbaka hem till Kicki och drack lite White Russian och spelade parspel. Det låter kanske lamt och tråkigt men det smakade gott och var skitkul. Fram till typ 2 på natten höll vi på med brädspel och frågespel. Skoj var det.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ja det var en sjukt rolig kväll!!!

2010-10-19 @ 00:39:36
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: J I L L I Z

http://Jilliz.blogg.se

2010-10-19 @ 01:32:55
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0