En skön långhelg

Jag har haft en underbar helg. Fyllt år och allt.

I fredags bjöd jag över Hugo, Lina, Kicki och Danne på middag. Vi grillade allt möjligt och drack vin. Hemmå gjord tårta blev det också samt några drinkar framåt kvällen blev det. Jättegott. Vi hade skitkul och lite presenter fick jag också.

I lördags fick jag ännu mer presenter. Då kom mamma över på middag. Ännu mer tårta blev det. Gott gott.
Så jag har haft en jätteskön helg. Lång var den också, inte tillräckligt, men 5 dagar var den i alla fall. Bättre än bara två, eller ingen alls.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Mmm en riktigt nice helg har de varit

pusssss

2010-09-05 @ 23:00:01
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0