Varför blir det alltid så sent på söndagskvällarna?

Ska tillbaka till Livgardet imorgon och jag har mycket kvar att göra här ikväll. Ska packa, duscha, fixa frukosten och hinna få någon sömn i mig eftersom jag inte fick så mycket förra natten.

Nalle har lämnat mig igen ikväll. Sitter och tröstäter chips igen. Fy vad gott det är. Snart kommer han tillbaka, men då har inte jag tid. Nu är min lediga tid och då är han borta. Aja, det är inget att göra nåt åt nu. Han får väl gottgöra mig med att skjutsa mig till centralen imorgon bitti. Mohah

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Tycker alltid jag kör dig till stan å du lämnar mej ensam hela veckorna... Stackars mej... men å vad jag blev glad att du kom hem i går :-D Puss

2010-09-21 @ 11:14:00
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0