Dagens dag

Jobbade idag igen. På det där stora stället med den där stora barngruppen. Det bara snurrar i huvudet på mig så fort jag tänker på stället.

Fick sitta med de minsta barnen idag vid lunchen också så jag hann knappt äta något heller. Bara passa upp och se till så att de fick mat i sig i alla fall.

När jag slutade drog jag hem till mamma och käkade middag innan jag drog iväg på juniorträff.

På juniorträffen idag skulle vi ha gjort knopar men istället blev det Valborgsfix och sorterade godis i påsar istället. Avslutade med "Djungeltelegrafen" (en lek) och jag förlorade bara EN gång, framsteg. Brukar annars förlora hela tiden. Barnen hade kul i alla fall.

Usch vad trött jag är nu. Har nästan tagit en timma att skriva ihop det här inlägget (framför tv:n också). Undrar om min lön har kommit föresten?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0