Fixat och donat

Nu har vi handlat mat, åkt och lämnat grejer hos min mor, lagat och ätit mat. Jag har även packat lite och fixat några grejer med väskorna. Samt tvättat och hängt upp tvätt.
Bra.  

Sitter vid datorn nu, tar en paus, bloggar och bläddrar lite bland alla Hälsingland foton. Det blev några stycken. Många väldigt bra också. Fint landskap, solnedgångar och närbilder på djur.
Bra.

Blev ingen träning idag vilket får mig att må dåligt. Borde slänga mig i duschen i alla fall. Orkar inte än.
Dåligt.

Mina målningar står framme på tork och suktar mig hela tiden. Jag vill måla! Jag vill fortsätta med de! Men jag har inte tid just nu. Knappt sen heller.
Dåligt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0